Whyred fw 08

118290-657

Bildkälla: Modefeber.se

Ibland hittar man en outfit man bara måste prova! Nu har jag hittat min drömoutfit! Från Whyred:s visning! Kjolen på bilden över är min drömkjol och kavajen är så perfekt den kan bli! SNYGGT är ordet!
Har ni hittat en favoritoutfit från Stockholm Fashion Week?

Nu blir det ceasarsallad och plugg!
Ciao!

Liknande inlägg

Lina:

jätteball kjol! skorna var ju inte så dumma dom heller..

Anonym:

jag tycker synd om dig

Anonym:

japp det menade jag :D

Anonym:

ja gör det :D

Elin:

men fy va orättvist! :( haha

E L L E:

Så fint!
Titta gärna in på min blogg och skriv något sött:)

Lola:

Såklart man har sina favoriter och Whyred är absolut en av dom!

//Lola

AMANDA VOGUE:

Så fin bild ;)

Karin:

oh nice!!

HELENASCITY:

snygg bild!

Sofia:

Det där var riktigt snyggt! :)

Amanda:

Verkligen superfin kjol! Dagmar hade mycket fint på sin visning också! =)

Nadja:

Verkligen klockrent, jag vill bära de kläderna och inte ändra en millimeter på dem! Love Whyred!

tilda:

snnyyyyggt!

surra:

Så fint. Väldigt snyggt.

Jessica:

gud vad jag älskar den där kjolen! galet snygg

Johanna:

jag instämmer! Grymt snygg!

Kommentera inlägget här: