Så fick jag håret att växa 40 cm -på en dag

Skämt och sido. I fyra år har jag försökt få tillbaka min gamla hårkvalitet och längd. Varit väldigt rädd om håret men det hjälper tyvärr inte när problemen kommer inifrån. Förmodligen så är stress den största boven. Men idag blev det ändring på det, nu kan jag när jag vill få håret längre, med ett clip-on-set från Rapunzel.
Heaven!
Efteråt mötte jag upp Erika på en mysig sopplunch och klassisk tårtbuffé på Steinbrenner och Nyberg. Gick förbi Buttericks för att köpa lite rekvisita til morgondagens Halloween-fest och tji fick jag, halva Göteborg hade tänkt samma tanke just idag och det var kö med vakt och grejer utanför. Haha så fel det kändes. Att köa till krogen eller ett designersamarbete, okej, men för att köpa lösnäsor och häxhattar? Tja, allt är relativt.
I skrivande stund väntar jag in Natalie, vi ska ha vinkväll hemma hos mig.
Ha en fin helg!
Love M