Vippkjolen = nya favoritplagget!

118290-654

(Sorry för dålig bild!)
Jag har verkligen fått ett nytt favoritplagg! Vippkjolen!
Vippkjolen räddar många klädkriser och jag tycker den är väldigt söt till en enkel top eller till kavaj! Här har ni mina kjolar! Den hallonröda (fyndade på H&M:s rea), och mina två kjolar som även dom fyndades på H&M:s rea.
Är på jakt efter en blommig vippkjol också! Vore snyggt till våren!
Vad tycker ni om vippkolen?

Liknande inlägg

Helena:

Söta kjolar du har fyndat, alltid lika trevligt när man hittar favoriter på rea :)

Anonym:

grymt fina :D

Amanda:

Den hallonröda är hur fin som helst.

Unni:

Varför får man aldrig se ditt ansikte?

Elin:

Det plagget är ju bara såå toppen! Figurvänligt, grymt skönt och hur sött och snyggt som helst! Jag är kär! Kram kram kram

Madde:

Alla: Tack! :)
Unni: Känner inte för det helt enkelt! Sedan har det blivit en vana att jag tar bilder på endast shopping, kläder och andra roliga ting och det är det jag tycker är kul att blogga om!

Lina:

Åh, jättefina!

//Lina

J E N N Y:

Söta kjolar!

Madde:

Lina och Jenny: Tack! :)

Angelicas Closet:

Jag älskar vippiga kjolar!

Madeleine:

Jo jag gillar oxå vippkjolen! Mammas kompis sydde en blommig åt mig , som jag använt flitigt :P

katrin:

jag älskar vippkjolen :) Mitt favoritplagg!

MANGO:

älskar vippkjolar :D !

Kommentera inlägget här: