Fem dagar kvar!

Hallå från städ-flytt-festplanerande-och tentapluggskaos! Igår fyllde jag år, och det blev en mycket härlig födelsedag! Vid 17 mötte jag upp Malin i stan för lite bubbel på Hotel Bellora. Därefter vidare till Bord 27 för middag! Slog ihop firandet med min vän Catrine som fyller samma dag, så vi blev ett härligt gäng! Stort tack för all uppvaktning!
Just nu packas det för fullt. På söndag tar jag mitt pick och pack och drar till Stockholm för närmare tre månaders praktik! Studerar till Webbkommunikatör och har fått glädjen att utföra min praktik på Modette.se, där jag ska skriva artiklar och annat kul! Ska bli så galet roligt! Följ gärna resan här på bloggen! :)

Liknande inlägg

josefin:

Åh va kul!! lite nyfiken på din utbildning, på vilken skola studerar du webbkommunikatör? :)

Svar: En YH-skola som heter Nordic Business Institute, nu uppköpta av Handelsakademin. :) Tror vi är den sista klassen för den här utbildningen! Men vet att det ska starta andra liknande till hösten! Googla på "digital kommmunikatör" tror utbildningen ska hållas i Göteborgsområdet!
maddesmode.webblogg.se

Kommentera inlägget här: