Indoor Ballerina Slipper



I söndags tog jag en sväng på stan för att shoppa upp födelsedagspengar jag fick förra helgen. Det resulterade i ett par nya Flattereds som jag skrev om tidigare att jag ville ha. Har redan ett par puderrosa. De är väl använda så kändes kul med en ny färg. Blått är elegant och tidlöst.
Många har frågat mig om man verkligen har användning för ett par inneskor. Jag tycker det! När man bor i lägenhet blir ett par innetofflor alldeles för varmt – och dessutom lite väl slappt i vissa sammanhang. Strumpor man haft en hel dag känns ofräscht och barfota är det inte säsong för än. Då föredrar jag att glida i ett par inneballerinas när jag kommer hem – både klätt och bekvämt.
Ett nytt iphone-skal från Malene Birger fick också följa med hem. Blev så glad att det kommit in i beige. 
Love M

Liknande inlägg

Sandra Lundin:

Så fina de skorna är! Kanske skulle investera i ett par :)

Kommentera inlägget här: