On my mind


Cashmereskofta här. Inneskor härMarmorbricka här. Ljushållare här.
Sedan dess att jag såg cashmerekoftan på den här bilden så har jag varit kär i den. Såklart! Ett par nya flattereds är jag också riktigt sugen på – då mina rosa har ett litet kaninbett i tån och – efter väl använding – blivit lite dystra i färgen. Ett par blå skulle nog hålla längre. Sedan vore det drömmen att ha en snygg marmorbricka med ljushållare från Skultuna på soffbordet.
Med tanke på studentekonomin får jag se om det blir någon investering i sakerna ovan. Om inte annat, kan det vara bra saker att önska sig till födelsedagen nästa månad. :)
Love M

Liknande inlägg

Linn:

Shoppade upp månadens pengar på ett par vinterskor igår så jag får nog fortsätta drömma om ett par Flattereds.... Hur är dom i storlekar? :)

Svar: Hej fining! Jag har ju alltid trott att jag varit 37 men har på senaste tid köpt 36 överlag på ballerinas då alla shippat på mig i hälen. Bäst att prova sig fram men var beredd på att gå ner en storlek :)
maddesmode.webblogg.se

Kommentera inlägget här: