Brunch på våning 4






Vilken myshelg jag har haft. När jag checkade ut från skolan i fredags så gick bokstavligen ögonen i kors. Så himla trött. Tog mig ett glas vin, slängde på fredagspodden och gjorde egen pizza, sen deckade jag i Pontus famn vid 21.30. Tror inte jag somnat så tidigt sen jag var liten.
Igår tog jag en långpromenad och därefter var vi ett sällskap på vinprovning hos Robin. Mycket trevlig kväll! Idag har vi varit varit och brunchat hos grannarna. Alla tillredde sin rätt hos sig och gick sedan in med alltihop och åt hos Tilda och Peter. Jag gjorde amerikanska pannkakor. Vi hade verkligen jättetrevligt, tiden sprang iväg och det tog änna emot att gå ner till sig igen.
Summering: mycket bra helg!

Liknande inlägg

Bakemore:

Åh, vad mysigt med brunch!

Kommentera inlägget här: