Före och efterbilder sovalkov

Före:
Efter:


Tapet: Gaston, Sandbergs. Hyllor: Ikea, påslakan Åhlens.
Det är mörkt ute just nu och har svårt att få bra ljus på bilderna, är ju ingen expert direkt, men dessa representerar helt okej färgen på vår nya tapet som jag tidigare berättade om. Färgen går som ljusgrå men som jag misstänkte så blir den lite mer sandbeige, precis som vi ville ha det. Nya sänghyllor och påslakan inhandlades också i samma veva. Vilket lyft. Nu saknas bara två stycken fina sänglampor, vi vill gärna ha med guldfot.
Veckorna går så fort att man inte hänger med. Helgen var till belåtenhet. Halloweenfest i lördags där uppdraget var att klä ut sig till något på H, jag var min favoritkaraktär Holly Golightly, Breakfast at Tiffanys (bilder kommer) och igår jobbade jag hela dagen. Idag har jag en del kurslitteratur att läsa in inför veckan. Ha en mysig måndag i höstmörkret.
Love M

Liknande inlägg

Kommentera inlägget här: