Tips – den perfekta vardagsklänningen

Hur hittar jag en klänning som funkar för både vardag och festligare tillfällen?


Ny vardagsklänning från H&M.
Min garderob har ekat tom på bra och bekväma vardagsklänningar. Antingen är de för festliga, för somriga, för tighta eller att jag helt enkelt inte har någon bra kofta eller kavaj att ha över. Den här har i flera år funkat som en väldigt bra vardagsklänning så beslöt mig för att ge mig ut och hitta en till liknande. En rakare klänning med trekvartsärm/ lång ärm och lätt markerad midja passar för alla tänkbara dagar och humör. Att den här dessutom bara kostade 299:- passade himla bra för studentplånboken. Älskar den djupblå färgen. Tänker matcha den som på bild med pärlor.
Nu hög tid för sömn, natti!
Love M

Liknande inlägg

Ida:

vad fin den var!

Kommentera inlägget här: