Dagens outfit



Hittade en gammal garderobsgoding idag, klänning från H&M, pärlhalsband, klocka Marc by Marc Jacobs och flattereds när jag är hemma. Mina har blivit rätt slitna (bra kvalitet men välanvända och kanin som smakat lite på dem) och är sugen på ett till par. Kanske ett par gröna eller midnattsblå? Aja, det är inte i prioritet just nu men kolla får man.
Skola idag 9-15 och nu laddar jag upp för yoga klockan 18. Kvällen blir sedan lugn. Middag, Svenska Hollywoodfruar och Paradise Hotel. Gött med tv-kväll. Har verkligen fått snurr på vardagen nu igen och det är ganska skönt, i alla fall på hösten.
Love M

Liknande inlägg

Erika:

Vilken söt outfit. Älskar klänningen! Måste passa på att fråga dig om Flattered. Har funderat på att köpa ett par men tycker dom är ganska dyra vilket jag kan stå ut med om det verkligen är så bra kvalité som Bella beskriver.
Blev lite avskräckt av ditt inlägg då du inte kan ha haft dom speciellt länge? Är dom värda sitt pris och på vilket sätt tycker du dom har blivit slitna? Förutom att din kanin har smaskat på dom, hihi. Ha en fin dag!

Svar: Hejsan! Tack så mycket, vad glad jag blir! :)
Bra av dig att fråga, det kan säkert misstolkas det jag skrev. Jag är väldigt nöjd med dom, kvaliteten i sig går inte att klaga på. Jag använder alltid mina när jag är hemma, gjort i ett års tid. Spillt kaffe på dem och så vidare så på det viset har de blivit slitna. ;) Det enda jag tycker är synd med dem är att man får knyta om rosetten ofta, den åker lätt upp, annars som sagt, värda pengarna! :)
/Madde
maddesmode.webblogg.se

Kommentera inlägget här: