Chanel, galgar och Vapiano

Chanel på naglarna, chanel som signaturdoft och chanel på väggarna. Love it. Men den stora drömmen är en väska. Klassikern. Drömmen. Chanel 2.55. Oh a girl can dream! En dag slår jag till. En milstolpe. Har förresten helt glömt att visa er mina fina nya galgar. Mamma och pappa köpte dem på Zara Home när de var i Palma för några veckor sedan, de passar så fint in i vår lilla walk in.
Gårdagen spenderades med plugg, tentorna börjar dra ihop sig. Men så hörde mamma av sig och frågade om hon kunde komma förbi, och det blev en välbehövd paus. Jättemysigt att ses några timmar. Efteråt slökollade jag och Pontus på TV, åt choklad och drack vin. Han jobbade hela dagen och somnade tidigt, så jag passade på med lite egen kvalitetstid. Målade naglarna och läste bloggar. 
Idag ska jag och Pontus ta oss en liten sväng på stan för så kallat sunday stroll. Är sugen på att gå till Vapiano och äta lunch. Har någon av er som läser varit där? Och i så fall, vad ska man beställa? 
Trevlig söndag! 

Liknande inlägg

Kommentera inlägget här: