A tribute to Holly

Foto: Simon Gustavsson
I lördags var vi bjudna på födelsedagskalas och maskerad i samma veva. Alla skulle vara utklädda till något på H och jag var såklart min favoritkaraktär Holly Golightly i Breakfast at Tiffany´s. Simon som fotat mig tidigare är jäkligt duktig och vi lyckades att få till en tributebild till Holly. Orgnalbilden hittar du HÄR.
Igår var det skola och efteråt AS (after school, haha) med några i klassen. Vi stannade på samma ställe i 6 timmar vilket inte var planerat. Men vi hade så himla trevligt, bara pratade och skrattade. Personalen måste ha undrat.
Nu har jag fått i mig lite middag och jag och Pontus ska äntligen gå och se Alex och Sigges "Meningen med livet" på Draken. Ska bli roligt!
Ha en fin helg!
Love M

Liknande inlägg

Kommentera inlägget här: