Monday






Hade en riktigt härlig ledig måndag igår. Hälsade på familjen i söndags och åkte igår förmiddag tillbaka till Göteborg. Tog en halvdag på stan och hämtade ut min fina klocka jag beställt. Fick den i silver för några år sedan av Pontus och tycker så mycket om den så bestämde mig för att investera i en likadan i guld. Snyggt till mina Tory Burch i vår. Passade på att få med mig ett par fina ballerinas på Zaras rea (99 kr, väldigt bra fynd) och två nagellack från NCLA också. Det till vänster blir fint till Alla hjärtans dag och det högra är en gästkollektion från Isabel Adrian. Satte mig och åt en chrevresallad till lunch och mötte därefter upp min kusin Sanna för en kopp the hemma hos mig. Fick en liten present av henne också. Ett bodybutter från The body shop där hon haft sin praktik. Jättemysigt att se henne igen! 
Love M

Liknande inlägg

Kommentera inlägget här: