4 jultröjor till temafesten



1. Cubus. 2. Beyond retro. 3 och 4. H&M.
Den amerikanska traditionen med den fula jultröjan har blivit allt mer populär i Sverige. i år är jag bjuden på två fester med temat. Alla som sett filmen Bridget Jones vet vad jag pratar om. När Bridget träffar Mr Darcy på currykalkon-buffén.
Idag gick jag in på Beyond retros nyöppnade butik på Kungsgatan och köpte en second hand. De har till och med en hel avdelning för ämnet, men skynda att fynda innan de tar slut. På Beyond retro kan man verkligen frossa i riktigt fula jultröjor, och det bästa är att du kan få en till ett löjligt bra pris. De flesta låg strax under 200 kr. Jag lägger upp bilder på tröjan i helgen efter glöggfesten. 
Vill man inte ha en vintage så har kedjorna börjat snappa upp trenden. På Cubus hittade jag en och H&M har mindre extrema alternativ.
Love M
Kategori: Tips Taggar: Christmas sweater, Ugly christmas sweater;

Liknande inlägg

Kommentera inlägget här: