Happy 20!

Och tonårstiden är där förbi! För 3 veckor sedan (3 veckor?! Har det redan gått så fort? Hänger inte alls med tiden) fyllde jag i alla fall 20 år och firade det på bästa sätt med mina vänner. Tack till godingarna som bokade resa från Västerås för att komma! Först med champagne och jordgubbar hemma i lägenheten följt av middag på restaurang Faro i Eriksberg, och utgång. På måndagen bjöd mamma ut mig på en underbar spa-dag med middag i Varberg. Stort tack till alla för uppvaktningen och de fina presenterna!! :)

Liknande inlägg

Linda:

Grattis i efterskott! :)

Fick du Korsväskan i present? Jag hade hemma både den stora och lilla modellen för ett tag sedan men gillade inte någon av storlekarna. Men nu ångrar jag att jag inte behöll den stora. Så snygg!

Sen såg jag ett doftljus från Voluspa på sista bilden. Bästa ljusen som finns. Vardagslyx! :)

Ha en bra dag!
Kram Linda

Kommentera inlägget här: