Nytt år, nya möjligheter!

Så vad har hänt sen sist? Rätt mycket faktiskt, jag har ju flyttat hemifrån, blivit sambo, flyttat tilbaka till Göteborg!! I vår alldeles egna lägenhet i Eriksberg. Bara några dagar efter inflyttningen så åkte vi tillbaka till mitt andra hem för att fira nyår (stackars mamma och pappa). Kul hade vi:
 
 
Två dagar senare firade jag och min älskling tre år tillsammans. Blev överraskad med ett dussin röda rosor när jag kom hem från jobbet, och en fin present till badrummet. Det ceriserosa nagellacket från Kosta Boda. Det måste varit den finaste överraskning jag någonsin fått, hade verkligen inte förväntat mig någonting med tanke på hur mycket vi haft att göra det senaste. Vi gick ner till hamnen och åt en fantastisk middag med utsikt över vattnet, kan inte fatta att vi bor här.
 
 
I helgen köpte jag en fin kavaj på Zara, längtar till sommaren när jag kan ha den som jacka:
 
Tack bloggen för den här gången! Snart kommer bilder på lägenheten! 

Liknande inlägg

anna:

härlig nyår det seru tatt ha varit! Eriksberg är mysigt, jag är dock ingen Hisingenperson men just det området är ju vackert :)

Kommentera inlägget här: