Kreta del 2


På fredagen kom Erikas släktingar och hämtade oss på hotellet (Erikas kusiner bor i Chania) och de tog oss till den vackra stranden Falassarna. Underbart fint! Resten av resan bestod av fortsatt roligt sällskap med våra hotell-homies. Restauranger och dans in på morgonen på nattklubben Eclipse. Ååh vad jag saknar Kreta. Särskilt när man tittar ut genom fönstret och ser höst, i augusti!! Skandal.

Liknande inlägg

Bra att ha vid datorn - terminalglasögon:

Ser riktigt härligt ut. Längtar utomlands var säkert flera år sedan jag var utomlands.



Medan jag kommenterar vilket jag gör väldigt sällan på din blogg så vill jag säga det att du har en fantastiskt blogg. Maddesmode har man följt ett tag o blir alltid inspirerad av att läsa den (nästan i alla fall!). Tack så mycket! :D

m y y s a n ♥:

ser ju verkligen underbart ut! :) villl oxå dit!

Madde:

Svar: Vad roligt att höra! Tack så mycket, det värmer! :)

Jenlen:

så härliga bilder! Vill med till värmen & sol!

Amanda:

Åh vilka härliga bilder! :)

elin | hög på livet:

vad härligt det där såg ut då. jag vill också utomlands =)

Viktoria:

gud så mysigt det ser ut!

En modells liv:

Hej! :)



Tänkte tipsa dig om tävling man kan vinna påfågel örhängen :)



---> http://modellinglove.se/?p=90#respond

jen:

Va härligt! =)

och va söta ni är också!



trevlig helg och tack för en fin blogg!

Manda:

Kreta och Eclipse kan va det bästa som finns . Yeaah ! B-)

vivienne westwood:

nice

anna:

härliga foton vännen! vad kul att du var tipsad på förstasidan :)

Marielle - fashion blogger at LOOK:

Galet snygg bikini!!

Robin:

Satan vad nice =) hört en hel del gott om just Kreta, det vore inte helt fel att åka dit sen när den dryga svenska vintern drar igång.



Fast själv så överväger jag att åka till Australien nu till vintern ^^

felicia -:

skönt det såg ut där =)

My Vestlund:

Galet härliga bilder!!!

Amanda:

riktigt härliga bilder!

emelie svensson:

vilka fina bilder!

INGA - foto&stil:

så härliga bilder! :)

Josefine Laul:

Vilken snygg bikini, vart är den ifrån?

Becca:

Vilka fina bilder :) Snygg du är är, och vilken fin blogg!

Alice:

vad kommer den snygga bikinin ifårn som finns på näst sista bilden, sååå snygg SNÄLLA SVARA :) ÄLSKAR DIN BLOGG

Ellen M:

Vart e din klänning på översta bilden från?

Madde:

Alice: Den är från Gina tricot, dock köpte jag den för ett år sedan. Stort tack! :)

juliaa:

åh va härligt det ser ut!

Kommentera inlägget här: