Husliga kanelbullar





Internet har krånglat för mig sen igårkväll så blev inga bilder. Lägger upp dom nu istället. Bakade mitt livs första bullbak igår och det blev godkänt. Lite torra i kanterna kanske så ska dränka dem i smör nästa gång. Haha!

Liknande inlägg

Fanny:

gud vad det ser gott ut! funderar på att baka något idag också ska bara se om britt hänger på ;)

Sofia:

åh de ser ju hur gott ut som helst!:O Ja vill bli bjuden på bullkalas madde!:P

Emma says style, love & rock and roll.:

ååh gott!!!!

Kalle:

tycker det ser grymt bra ut. hade jag gjort hade det nog blivit mer som.. skorpor i men i knöligare form. varför har tjejer så mycket mer känsla med det där?

Madde:

Sofia: då tycker jag du pallrar dig hit på lördag :D Om inte Jonna pratat med dig än så gör jag det!

Anonym:

ååh vad gott!!

william:

gud vad gott med bullar:DDD

Ingrid:

åå vad gott det såg ut!! å så iskall mjölk till... mums!

Lena:

haha, men de ser supergoda ut! :D MUMS!

Anonym:

yummi, en sån skulle jag gärna mumsa på till frukost nu:p

Anonym:

ja verkligen, semester så kan ju inte klaga;) med dig då?

Karin:

när drar du dit? jag drar dit på söndag;)

sofia.:

Åh ja kan ju inte på lörda:( Ja ska åka till Karlsborg å ha släktkalas:( Men du kanske kan spara en till mig till nästa vecka?;) Annars får vi baka nytt!

Anonym:

Det där såg otroligt gott ut!

Moa ♥ - FUCKINGPOSERS:

Gud va gott med bullar! Tråkigt nog orkar jag aldrig baka det haha, tar för lång tid ;P

Kommentera inlägget här: