Odd Molly it is



Idag fick jag en ny höst/vinter jacka. Från Odd Molly! Lite svårt att ge rättvisa på bild men åh vad fin den är! MEd kragen och chiffongen längst ner!


Med detta inlägg tänkte jag önska er en trevlig helg! Imorgon tågar jag upp till Värmland och hälsar på min goding Saga (som nämnts ett x antal gånger i bloggen. Språkresekompis från Malta som jag var med i Skåne i somras). Det blir en helg i hennes egna lägenhet. Film och tjejkväll på lördag med hennes kompisar. Ha det så bra sålänge! ♥

Liknande inlägg

Linn:

Åh, vad fin jacka! Vart köpte du den och vad kostar den?;)

Madde:

Linn: tack!! :) Odd molly kan man köpa lite överallt! 2000:- gick den på!

Tobias:

Snygg! Och vilken fin färg :) me like

alexandra!:

jacka var jätte fin, nu kommer vi ha liknande i vinter:) Hoppas du får en toppen helg så syns vi på måndag!

pelle:

AHHA, fan vad mean! Jag får ju bara 4557684332 kommentarer om dagen, förlåt om det dröjer. ;P



ha det så kul i värmland! nerd.

josephine:

hihi ja visst. ha de så mysigt i värmland :)

ida:

åh jaa den är tokfin :) hans nya skiva är så fin. sjukt läskigt att jag precis satt o tänkte på dig, hahah ! godnatt sötan ! :)

Tobias:

Exakt, Blondinbella är den porrsida jag besöker allra mest ;)

ida:

haha ojaa :)

jackan var tookfin! förstår att du är nöjd :)

Tobias:

God natt söta Madde :D

Jennie:

åh va fin :)

Tobias:

God morgon :) du får ha det superkul i Värmland! Vi hörs :D

pelle:

Sant, alla som är något kan Greveholm ;)

Sandra:

Åh, den jackan är så fin!

anna:

vilken fin jacka vännen, passar dig perfekt ju! hoppas du har en fin helg hos Saga nu :)

Ella:

Jag har också kollat in den där jackan! Den är skitsnygg, men jag valde en klassik svart kappa istället...

Den satt bättre på dig, än på mig, måste jag nog erkänna...

Kommentera inlägget här: