9 crimes - cover



Idag satt jag och min kompis Johan i timmar och spelade in en cover. "9 crimes" av Damien Rice. Nu är den klar! Johan är otroligt duktig och utan honom hade det verkligen inte blivit någon låt över huvudtaget, eftersom det är han som stått helt och hållet för musiken och inspelningen.
Vi skrev en egen låt i somras som jag helt glömt att lägga upp här! Ska göra det vid tillfälle! Enjoy!

Liknande inlägg

louise:

och den. låten. älskar. louise. bennshagen.

Tobias:

Det var hur gott som helst :D

Madde:

Louise: ÅH där var du snabb snygging! Tänkte på dig så fort jag laddat upp den att jag skulle skicka ett sms, så du kunde lyssna! Men du hann före ;)

Kalle:

Du sjunger ju kanonfint! Inte hört innan. Johan sjöng också bra. Får nog spana in mer i den kategorin du sjunger där! Finns väl fler inlägg antar jag?



Har också linser nu, det är bekvämt!

anna:

vad duktiga ni är! den där låten slår ju aldrig fel, fy satan vad bra den är.

FLOOSAN livet som MORSA:

SWEET!

Tobias:

Jag gör faktiskt inte alls mycket :D själv?

Tobias:

Plugga på lovet är inte det roligaste, jag förstår dig exakt ;)

josephine:

den ÄR himla mysig och sådär perfekt stor :)

Patrik:

klockren! :)

isabelle:

du är så grymt duktigt madde :D

Mathilda:

Shit va bra! Ni är grymt duktiga!

Skivkontrakt nästa, Madde!! :)

Rebecka:

Du är så grymt duktig vännen

Puss

smsade dej i helgen men du svarade inte :(

elvira sa att du va sjuk!

syns imorn i skolan hoppas jag

puss igen :D haha

Sandra:

Åååh en av mina favoritlåtar och herregud vad bra ni gör den!!

Elin:

Vilken underbar cover! :)

Kommentera inlägget här: