What I bought today




Kunde inte låta bli! Din sko 449:-

Utebliven bloggning igår då jag helt enkelt inte hade någonting att blogga om. Slutade tidigt så stannade i skolan och pluggade undan lite i bliblioteket som är tills nästa vecka, åkte hem och hade idol-kväll med Rebecka som hade köpt med sig 100 kg godis.

Nu: Fixa iordning mig för kvällen. Om någon timme kommer Ellen och hämtar upp mig med bilen och så drar vi ett gäng till Matildas birthdaydinner! Ha en bra kväll! Puss

Liknande inlägg

Tobias:

Fan vilka snygga :D



Ha en toppenkväll!

Tobias:

tack :D det ska jag ha!

sarah:

ÅH, jag vill också ha dem där skorna. så sjukt grymma! mahhh, avundsjuk

N I L M A:

sjukt snygga!

tobias:

Varsegroda;)

Jadå, allt är bara bra här.

Sitter och chiiilllarr.

vad har du för dig?

Tobias:

Jag hade en bra kväll :D själv?

sarah:

haha, ja åhhh, han är snygg!

Ellen (ellerenellen.blogg.se):

Åh, tack för det! Vad roligt att du gillar den, det värmer, fina du :)

N I L M A:

sv: jadå, det är bara bra här. själv då?

louise:

fina skor. kollade själv på dem igår. ellen är bäst, hoppas ni hade det mysigt hos matilda. pusspuss

Madde:

louise: Heey babe! Alltid lika kul med dina kommentarer! Ellen är inte dum hon. Det var en jätte lyckad kväll! Bilder på gång. Puss!

Markus:

Coola skor! Såg dom faktiskt igår när jag sprang runt som smakråd/bihang :P

Markus:

Hehe, följer du "Glee"? För isf kommer du snart se henne haha



Det är alltid kul att vara shoppingbihang, iof va jag o Anna (det andra bihanget) så bakis så vi mest satt ner överallt och var inte så bra smakråd haha

Markus:

Haha! Men det hindrade oss inte från att dra ut igår igen haha

josephine:

tack snälla söta. vilka läckra skor, spanade in dem igår jag också :)

Kalle:

riktigt snygga skor! ja la en beställning på nya vita convserse, funkar alltid :D

göteborgsshoppade misstänker jag?

Louise - Ur mitt eget perspektiv:

Skorna var inte fy skam! Ge mig! ;D



Puss

InaFina:

Dom skorna va snygga.

Kommentera inlägget här: