Gravitationen har glömt mig, och jag kommer aldrig mer att landa.











Bilder från dagen. Morgonpromenad, solande på bryggan och kortspel på kvällen. Fint så!
Har även suttit en väldans massa i telefon idag. Och har genomgått min livs första telefonintervju, haha!
Mer om det kan ni läsa här!

Liknande inlägg

nadja:

joda:D .. fast du läska mig med bilderna på mackorna... åh

nadja:

haha :(!

sov gott madde!

Marcus Å:

Tack för ett väldigt trevligt samtal igår! Tänkte ringa dig imorrn också om det går bra? Du har inte missat frågorna till panelen som jag skickade va? :)

Tobias:

Ser ut som en mysig och perfekt dag =)



Hoppas du mår bra idag och sovit gott :D

Encs:

Hejsan jag tror du skulle ha stor chans att få en bra platts i min veckans blogg tävling. Skriv en kommentar om du vill vara med! Hoppas du får en bra dag. Ha det bäst Encs

http://encs.blogg.se/2009/july/skriv-en-kommentar-om-du-vill-vara-med.html#comment

emmelie:

ser härligt ut

Tobias:

nice :) idag mår jag faktiskt rätt bra =) hehe bättre än tidigare dagar =) hur mår du?

Marcus Å:

Vad bra! Jag ringer dig imorrn under förmiddagen då, blir ju helt perfekt faktiskt. Vad ska du hitta på idag då? :)



Kram!

Tobias:

Känns skönt att höra :D det vet jag!



Good :D puss!

Marcus Å:

Jag ska iväg och jobba sen, du kan ju tänka på mig? ;)

Anonym:

härligt med en morgonspromenad

Henrik:

härliga bilder, ni ser ut och ha haft fint väder :)

Tina:

Vart i Bohuslän månntro?

Kommentera inlägget här: