I taket lyser stjärnorna







Nu blir det snart iväg till stan med världens bästa vänner man kan ha! Lite shopping, fika, bio och middag. Mår inte något vidare men vi tar det lugnt. Tänkte visa vad jag hade på mig i tisdags:
  • Fejkskinnjacka: H&M
  • Rolling stones t-shirt: Philips
  • Kjol: H&M
  • Thomas Sabo armband med berlocker jag fick av A och E i födelsedagspresent ♥
  • Boots: ej på bild: Björn Borg

Liknande inlägg

Jennie:

jaha aa okej. Jo men det stämmer nog :P Faktiskt så läste jag en artikel om mordbrand innan jag drömde den drömmen.

Snygg du är!

Popruta:

Nä :D Och dom byggjobbarna blev inte gladare heller. De fick gå utan att ha gjort något, för delarna passade inte :-P



Fin kjol förresten! Perfekt längd ;-)

Sandra:

Jättesnygg outfit!!

EMMMY&JULIA:

har du set i taket lyser stjärnorna?:)

anna:

älskar tröjan :) vad tcykte du om filmen nu då?

Vanadesse.:

åh i love your tee! älskar rolling stones över huvudtaget :) gillar du dom eller bara tungan?

Sandra:

riktigtmysig kväll :) hur hade du det igår?

linn:

fint ! :D

Lisa:

snygg tröja! :)

Tobias:

Snygg outfit :)



tack Madde :D

Dress Like a Princess:

Philips t-shirt är inte dum! Jag har en nästan likadan :)

Elin:

Åhh, den filmen är så himla bra! Precis som boken! Bäldigt sorglig ju men ändå så galet fin!

Natalie:

Fint armband :)

camilla:

as snygg tröja. köpt? :D

fiinfiin blogg föresten :D

Kommentera inlägget här: