God jul från mig!



Underbara bloggläsare och vänner - god jul! :) Ha en riktigt mysig julafton!
Äntligen fick vi en vit jul. Trots dunderförkylning så kan jag förövrigt inte må bättre än vad jag gör just nu! Jag har redan fått det finaste man kan få i jul och då syftar jag inte på materiella ting utan en massa annat.
Dessutom åker jag till Gran canaria imorgon med familjen. Om allt blir som tänkt så följer brorsans easy peasy med och då bloggar jag på hotellet! :) God jul!

Liknande inlägg

Lena:

God jul, Madde!

Och du, jag har också blivit förkyld, jag skyller på dig, säkert du som smittade mig! Man smittar ju mest alldeles innan det bryter ut.. ;)

Tobias:

Söt bild :D Ha det underbart på gran Canaria, när kommer du hem? :)

Tobias:

Ha det bäst på Gran Canaria :D

Marie:

Mysigt ni ser ut att ha det. =)

Hoppas du haft en bra jul och att du har en bra juldag.



- Marie

Lena:

haha, klart det var du som smittade mig! ;D Vem annars? Jag tänkte skylla på kylan på liseberg, men roligare att skylla på dig! ;D



hur har ni det på Gran Canaria? hur länge är du borta? :)

Tobias:

åh jag är så avis på dig Madde :D vill också utomlands!

Tobias:

Madde :D åker till göteborg på tisdag och kommer hem först på lördagkväll/söndag. tror du att vi hinner ses? :D

Tobias:

jag har inte bokat hemresa ;) men kan åka hem på söndag eftermiddag så kanske vi kan ses på söndag? :D

anna:

åh hej darling! kul att höra från dig. har du det bra? :)

anna:

åh ja det förstår jag :) det är bara fint. är nere i KAlmar hos päronen.

Tobias:

Vi ska fira nyår i Smögen :D

Anonym:

Vad fin du är :D

josefin:

Hoppas du fick en bra julafton :D

Matilda:

Hoppas att du har haft en jättefin jul!

Sabina:

God jul sötnos!

Kommentera inlägget här: