Christmas dinner december 21



















Igår var det julmiddag hos min älskade vän Amanda. Hon och Sara (bild tre) var värdar och gjorde ett utmärkt jobb med kvällen. Jag fick dessutom omdömet "årets fashionista". Bugar och bockar, hehe!
Ikväll hade jag glöggkväll med Ellen, hennes pojkvän och min fina klasskamrat Rebecca. Hon är då expert på personliga julklappar! Fick en ny thé sort, (har blivit en riktig théoman sedan vi börjat umgås, haha) en stor blaffig ring, (får aldrig nog) ett nagellack vars färg var lite typiskt mig samt naturgodis. Tack snälla du!!

Liknande inlägg

Lena:

Vad trevligt det ser ut! :)

Lena:

javisst, det är finfint med mig! :) hur är det själv?

och varsågod, inget problem.. haha

Tobias:

God morgon :D Julafton imorgon :D



Grym kategori du fick ;)

anna:

åh härliga julklappar du fick :)

Tobias:

Vad ska du göra idag? :D

stefan:

Man ska ju inte öppna klapparna förräns på julafton!:P

anna:

verkar som en grym kväll :)

Kalle:

Goji-te är godast!

Önskar jag oxå va så bra o kunde lägga ut roliga bilder varje gång men jag eller någon annan fotar ju aldrig fester eller när man ses!



Du får ha det så bra i jul och framförallt på din resa! Så skönt du kommer få!

kram!

Tobias:

God jul :D jag har klippt mig och förberett en massa :D

anna:

hm jag hittade listan hos mariejane :)



God Jul darling! hoppas du får mysigt idag :)

Kommentera inlägget här: