Eftermiddagsfika i solen!





Vilket underbart väder! Sommarvärmen gör mig på topphumör! Vi slutade tidigt idag vid halv ett så direkt efter skolan gick jag, Hanna och Emilia och tog en eftermiddagsfika i solen. Bilderna tog jag med min 2 megapixels mobilkamera. Så dåliga blir ju inte bilderna? Hört att min mobilkamera ska vara dålig men det blev ju perfekt när man laddade upp dem. Dessutom är jag lite stolt att jag lyckades föra över dem till datorn med hjälp av bluetooth. Haha! Jag och teknik i vanliga fall. Går inte ihop.
Just nu sitter jag bara och räknar ner timmarna tills jag får möta upp älskling på flygplatsen. Vad ska ni göra ikväll?

Liknande inlägg

Hanna:

Det var myys! hälsa philip sen :D jag ber för dig att du inte ska få **** maddisen :D

Madde:

Hanna: ja, nästa gång får det bli en längre fika!! :) Det ska jag göra! Haha jag bugar och bockar! Tack vännen! Kram <3

Malin:

Taaack :)



Ikväll ska jag bara se på film. :)

Malin:

Yes we love the sun :)

Dock har jag varit instängd i en skolsal mesta delen av dagen men i helgen hoppas jag solen stannar så jag får njuta lite av den :)



Hoppas din kväll blir finemang!

Tobias:

tack :D glad jag blir!



ikväll är jag hemma =)

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

vad mysigt =)

linn:

tack så mycket! :D

Mamanda:

ooh, i could've been there if i wasn't such a pussy...

Anonym:

Kommer du att köpa månadens accessoar?

SCAR:

Svar: Tack, det kan behövas! :)

Sandra Marinoni:

sv; tack så mycket :D

anna:

hoppas ni hade det mysigt igår :) jag är lite trött idag men det var en jättefin kväll!

anna:

haha jag visste väl du skulle ta den textraden ;) har pojken åkt nu?

Kommentera inlägget här: