Dagens detaljer



Hejhej! Idag är det födelsedagsfirande här hemma! Tyvärr inte min.. ;) Jag har på mig transparent klänning från Gina tricot och kilklackar från H&M. Många bloggares kameror lägger till snygga solbrännor. Min kamera tar bort solbrännan. Kul. Ni får ha en toppendag i det fina vädret! Hörs ikväll! Puss!

Liknande inlägg

Karin:

jättefint:)

Tobias:

svar: visst kan man det men jag tar det försiktigt ;)

Starmama:

Läste på en blogg där du skreva att Gina också har börjat höja priset, själv tycker jag att även kvalitén har blivit bättre så den saken kanske förklarar ökningen ;-D

HELENAAS:

frågestund i min blogg =)

Hp:

Åh, älskar tröjan!

Johanna:

Svar: Haha, jag kommer också alltid sist! :P

Victor:

Jättefint! :D

Madde:

Karin: Tack så mycket! :)

Starmama: Klart att det är så! Annars hade ju folk inte köpt kläderna om de var dyra och dålig kvalitet!

HP: :)

Johanna: Någon måste ju ta den platsen också! ;)

Victor: Tackar! :)

JOSEFIN:

fint! :)

Madde:

JOSEFIN: Merci! :)

MATHILDAS:

åh jag är så anvundsjuk på dina skor! om du tröttnar på dem nån gång köper jag dem gärna. ehe :D

Kommentera inlägget här: