Stjärnor

118290-757
Bild: Asos.com
Nu kör vi en hiss eller diss igen! Denna gången denna kjol från Asos med stjärnor! Jag säger hiss! Vad säger du? Hiss eller diss?

Liknande inlägg

Linnea:

Hiss!

The City:

Kan vara snyggt om man matchar det rätt.. Hiss ;)

Modesty Mia:

Håller med, klart det är en hiss!! Jättefin blå färg, sött mönster, härligt vippig...=)
Ha en toppenfredag tjejen! Kramis!

L:

hmm.. jag är inte mycket för stjärnor så det får bli en diss. Men om du vill köpa den så köp den :)

Mia:

Söt, men ingenting för mig :)

Tobias:

svar: haha jag menar de ;)

Karin:

hiss

anna:

åh den är ju jättefin så defintivt hiss!
kram!

Helena:

Hiss, men lite svår tycker jag. Jag tror att vi kommer att få instruktioner så att det löser sig!Ha en fortsatt skön fredagskväll!

Dress Like a Princess:

ååh så söt :)
aaa gå å se björn!!

Hanna:

Bortser man från stjärnorna så är det en hiss. Med så är det en diss.

Evelina:

hmm... lite svårt att säga , HISS tror jag den var ju söt också !

FASHIONPICS:

SNYGGT

Mei:

Hiss! det e ju sjukt inne med stjärnor i vår:)

Veronica:

Jättefin!

Kommentera inlägget här: