Comino



Greta, Vicke Vire, Emelie och Rebecka!




Ser ni färgen på vattnet? :O Underbart!!


Nisse Pisse var trött på solen! :)


Greta, Gretas fina sko och Julia! :) Såg förresten den skon i Bohuslän häromdagen. :) Dock i grönt, turkost och gult..


Borgen där de spelade in filmen "The count of monte Christo". Någon som sett den? :)


Glassbåten :)


Gänget innan skummdiscot ;)


Saga och jag!


John och jag


Hanna och My! Jösses vad blöta vi blev!

Dagbok, Onsdagen den 2/7
00.20:
Trött och varm. Idag åkte vi båt till Comino. Så underbart. Badade i den blå lagunen. Sedan var det "skumdisco". Blöt som as kom jag hem, tog en dusch och sitter nu här och skriver. Godnatt!

Liknande inlägg

Karin:

wiiho:) nice

Hp:

Mys bilder!

Dress Like a Princess:

Åh så fina/härliga bilder, ni ser ut att ha kul :)

Ja de är jättefina men lite stora till mig.. Jag vet inte, 150 kr styck kanske eller båda för 250 :) har du nått förslag så släng in de bara :)

Dress Like a Princess:

Gör de :) bara att höra av dig om du är intresserad :)

Mamanda:

Shit... skojjar du eller? Greven av monte christo? Jag älskar den filmen! Wow, nu blev jag alldeles... avundsjuk för att du fick se den där platsen, och inte jag! humhum. Hoppas att allt var bra. Jag skickade dej ett sms, men jag vet inte riktigt om du fick det. Jag bytte telefonnummer sen när jag drog iväg med sts, så jag vet inte om du skrev tillbaka heller. Menmen. Snygga bilder, du såg i alla fall ut att ha bättre väder än jag! Vi hade det väldigt tråkigt, vad det gällde vädret. Jag låg inte på stranden en enda gång på tre veckor... As-tråkigt. Men som tur är, så är det ju Italien som gäller för mej imorgon, man skola icke skryta, men ibland finns det inget botemedel för detdär. Vi ses i skolan om några veckor! Hare bra, Mamanda. Saganomfrisk.

stephie:

fint hår du har! :)

Madde:

Mamanda: Svarat i din blogg :D

stephie: Åh tack!! :)

Jessica:

Haha värsta sammanträffandet, jag satt och kollade på dina bilder från malta och så plötsligt ser jag John, en bekant till mig som gick i samma klass som en av mina bästa kompisar. Hahah, världen är bra liten :D Var bara tvungen att skriva det :P Ha det bra!

Madde:

Jessica: Haha jasså? :D det var ju lustigt! ;) Detsamma!

Emma:

oj, hur känner du honom? han går i min skola! :D

Madde:

Emma: vem av dem? :) John? Nils?

Philip:

JAG ÄR MÅLLÖS. DU KÄNNER JOOOOHN! HAN BOR FASEN I ÄLVSJÖ!!!!

Kommentera inlägget här: