Sno stilen av modebloggaren: Matilda

118290-615118290-613118290-612

När jag satt och funderade på vem jag skulle sno stilen av den här gången, kom jag plötsligt på att Matilda skulle vara kul att sno stilen av! Hon är verkligen helcool! Supersnygga outfits och bär upp "nördbrillorna" perfekt! Självklart skulle det bli en tuff utmaning, men jag hoppas att jag lyckades! ;)
Vad jag tycker mest om med Matildas stil är att hon verkligen har en egen stil och att man alltid blir glad av att gå in på hennes blogg, då hon uppdaterat med nya, snygga, inspirerande outfits! Tack för det Matilda!
Matildas outfits på bilden över, gjorde ett litet "hopplock" av dessa!

118290-614

.. Och så min outfit! ;)
Väst (gammal) från Gina tricot, kjol, skor och strumpbyxor från H&M och bas-tee från JC.

Grädden på moset:
  • Grå strumpbyxor
  • Färgade strumpbyxor (exempelvis blå, bruna)
  • "Nördbrillor"
  • Höga gummistövlar
  • Högmidjad kjol

Liknande inlägg

Elin:

Älskar denna kategorin skarpt!! Kram.

Madde:

Elin: Vad kul!! :D Kram!

Karin:

vill se ditt ansikte nån gång också:p

maria:

hej madde! tycker verkligen din blogg är asgrym! kolla in min blogg om du har lust! ville bara säga det! :D:D

Angelica:

Verkligen roligt med denna kategori! :) SUPERBRA!
Kramar

Madde:

Vad roligt att denna kategori är omtyckt! :D Tack ska ni ha!
Och Maria, Tack! :D:D Självklart spanar jag in din blogg!

Fredrik:

coola glassisar!

katrin:

Det är så himla fiffigt det här :)

Nora:

Coolt! :)

Felicia:

Snygg stil!

Madde:

Tack för kommentarerna! :D

A:

vad snyggt!

systugan:

åh vad kul!.. :)

Daniella:

Gud va tjusigt!

Anonym:

Inspirerande!! Du fick till det jättefint tycker jag, med den coola västen!:) Ha en mysig kväll, kramar!

Madde:

Stort tack för all fin respons, ha det bäst! :)

Julia:

fint :)

sofie:

jättefint alltihopa! man blir verkligen glad av detta :)

Kommentera inlägget här: