Mamanda och Madde - För den som letar



Igår bestämde jag och Mamanda (hon heter Amanda egentligen men kallas Mamanda, det är lättare att skriva hennes smeknamn i bloggen eftersom jag känner två Amandor ;) oss för att spela in en cover på Lars Winnerbäcks låt "För den som letar". Min filmkamera är något av det sämsta jag varit med om som ändrar färger då den vill men det här får duga! Vi ser inte så muntra ut heller men vad sjutton, det här kör vi på Amanda. :D Tack till Linnea som filmade. Och tack till Martin som stod utanför och pajade vår inspelning genom att sjunga med då och då. Moget gjort! :) Passar på att varna innan att det typ är 511 verser så låten tar aldrig slut! ;) Enjoy!

Liknande inlägg

Lisa:

ni sjunger fint ju! :)

C:

Det låter ju bra iallafall :)

Camilla:

Låter väldigt bra.

Jag är glad, hon gjorde min dag. helt klart! Nu ska jag bara bli av med min dumma förkylning också, så är alltid GREAT.

Anonym:

Madde, jag har tips på en sida till dig.

http://prickigkatt-klader.blogspot.com/

Där finns mycket kläder som jag verkligen tror att du skulle gilla! Du kan även besöka prickigkatt.se, där finns andra roliga designade saker :) Prickig katt heter affären förresten och den ligger i gbg

Jen:

Låter kanon bra!

Mindy:

Ha en skön fredag.Man tackar för du gillar min bild :) kram

Tobias:

hehe tack :) ta hand om dig med snuttis :D

Sweet life style:

lovley! (:

anna:

du är så duktig gumman! och den där låten är så fin :)



men oj rachel bilson och keira är ju inte ett dugg lika heller haha skumt.

Dress Like a Princess:

Du är så duktig sötnos :)

anna:

ja den är supermysig :)



vad hittar du på ikvälld å? :)

oskar:

skitskönt :) Haha nice, ska bli gott! Ischoklad, nejnej, tumme ner ;)

hanna:

ni är så grymt bra! :)

Rebecka i 9d haha:

Ni sjunger så fruktansvärt bra båda två :)

Kommentera inlägget här: