God jul från mig



En nervös och genomförkyld Madde sjunger O helga natt acapella (utan instrument) på julavslutningen. Jag syns dock inte så bra eftersom filmkameran är kass! Hope you like it! :)
Nu är knäcken klar för i år. Aldrig mer! Knäck på spisen, knäck på golvet, knäck i håret, brända fingertoppar, mjuk knäck (va fan?) och en stor hög med disk. Yes!

Liknande inlägg

lollo:

weeei :) Jätte bra madde :) Synd att jag missade allt i skolan, men Härligt att iallefall få höra det :)

Kram

Erika:

Jätte bra Madde:) Glömde säja det i skolan .. men BRA BRA:P God jul:)

Madde:

Erika: Tack så mycket Erika! :D God jul! :)

Melody:

sv: hihi thnx :D



du sjunger jättefint!

anna:

haha låter som när sunes pappa gör knäck i sunes jul ;) åh måste lyssna på låten sen. inga högtalare här.

matilda:

FINT!

Dress Like a Princess:

Du är så duktig gumman

Tobias:

jag vet, galet snygg :D

Linnea:

Jag får rysningar =) det var så fint! God jul och gott nytt år!!

johanna:

God Jul! :)

Tobias:

den är fin :D GOD JUL!!

Madeleine:

Va fint du sjöng !

God jul !!

Dress Like a Princess:

Godmorgon babe! Hoppas du hade en bra julafton :)

diana:

Din blogg har fått nomineringsröst i deltävlingen "bästa modeblogg". Vill du att fler ska rösta på dig? Uppmuntra då dina läsare genom inlägg och kommentarer! Läs mer om tävlingen på min blogg! Lycka till!

Martina:

Vad fint du sjöng :)



ha en god jul!

Anonym:

ååå så fint du sjöng .-) ja menar verkligen de skit fint va de

johanna:

är det du som sjunger? :D shit gåshud!

Madde:

Linnea: stort tack Linnea! Detsamma till dig!!

Philip:

Madde min favorit. Du sjunger som en gudinna! :) Bara dagar kvar nu!

Magda:

Så vackert!!! Och modigt! Alldeles själv, utan något komp...

Kommentera inlägget här: