Lördag!

118290-441

Bild: H&M. Underbar outfit!

Tjopp!
Idag har jag och ännu en Madeleine bakat världens godaste kladdkaka. Madeleine är en hejare i köket! Hon lär få mvg i hemkunskap!
Nu väntar jag på att maten ska bli klar.

Dagens låt: Erika Nilsson - time!
En låt som är skriven av min absolut bästaste underbaraste kompis. Lipar hela tiden när jag hör den låten!
Kramis!

Liknande inlägg

frida:

Madeleine gunnarsson ? : )

Karin:

nädu, jag brukar inte ofta klaga på regn! bara på sommaren när jag vill sola å bada

Karin:

ingen speciell smak.. bara gott liksom:)
ah har suttit med en wokpåse på så nu är det bättre:)

Anonym:

snygg bild!

Jessica:

mm, jättefin kappa! :)

Anna:

Jättesnyggt! Måste köpa knästrumpor!

Frida:

Underbar Outfit, om man bara fick se ut så i höst!

Ellis:

Jag Älskar knästrumpor, så schnyggt:)

Kommentera inlägget här: