Onsdag

Idag är en pissdag!! Som jag pluggat inför detta kemiprovet. Har aldrig pluggat så mycket inför ett prov och så går det skit! Är så arg och besviken!! Får förmodligen ett g. Men ville att det skulle gå bättre än så. Visst är det jobbigt när man verkligen gjort sitt bästa och så känns det endå inte bra?

Får börja med att be om ursäkt för att jag inte bloggade igår (pluggade ju till provet).
Nu ska jag ta en stor kopp kaffe och plugga franska.
Hoppas att er dag varit bättre än min! :)
Ciao! :)


 

Liknande inlägg

Karin:

vet inte, eftersom jag beställde ospec, tre dagar innan så får vi reda på det när vi kommer dit:p hehe
har också varit där förut

Elin:

Fytusan, jag vet hur det känns. Pluggade skitmycket till ett biologiprov också gick det ändå jättedåligt :( Men man får tänka som så; det går bättre nästa gång :)

Madeleine:

Den känslan är absolut inte rolig (suck)

Madde:

Karin: Härligt!! Är såå avundsjuk. :)
Elin: det är jobbigt. Tack för uppmuntran!! :)
Madeleine: Nej, det är ju inte det. :/

Modesty Mia:

Nej, usch vad trist, jag vet hur det känns. Tex när man läst på grejer som det knappt frågas om alls, det är riktigt surt. Hoppas du känner dig bättre nu. Du får en styrkekram av mig!;)

Madde:

Modesty Mia: Åå tack Mia!! :)

Nailpolish:

Det är verkligen hemskt! Jag satt uppe aslänge en natt och kunde verkligen det mesta. Men så dyker helt ointressanta frågor upp, och jahapp, det struntade jag i att printa in i hjärnan; det var ju obetydligt! Det är så störande! :P

Joanna:

Äsh när det kommer till betyg så kan man inte göra mer än sitt bästa, synd att läraren inte håller med om ens kundskaper ibland.. det är en riktig glädje dödare.

Kommentera inlägget här: