Hallå, hallå! :D

Har fått låna grannens dator så passar på att blogga! :)
Här är det toppen! Denna veckan har nog varit den roligaste veckan på hela sommarlovet. Jag har nämligen fått sommarjobb! Varje dag står jag i campingkiosken 15 -19 och säljer glass, pratar med utländska turiter (perfekt repetion av engelskan) och skriver kvitton m.m.
På min lediga tid sitter jag på bryggan och äter glass m.m. Härligt!
Men jösses vad här blåser. Grannkaninens öron fladdrar i vinden och det går knappt att bada. Men så är det! ;)
Imorgon åker jag hem så bloggar snabbt då och åker sedan tillbaka hit igen. Har jag tur så får jag låna denna datorn flera gånger så kanske det blir lite mer bloggning under veckan!
Ta hand om er sålänge!
Kram Madde.

Liknande inlägg

Jenny- Blue Dreams Bloggen:

Kul att du fått sommarjobb :)

David:

Kul det va där uppe :P Men usch så blåsigt :D
Vi får träffas snart igen tycker jag ^^

Karin:

tack:) hoppas du får en fin vecka!!

Madde:

Jenny: Ja, det är superkul!! :)
David: Vi lär nog ses snart igen! ;) Nu blåser det inte lika mycket!! :)
Karin: Tack detsamma!! :)

Kommentera inlägget här: