Det är ju bara jag!

Just me!

Är bara tvungen att visa upp en av dom fina födelsedagspresenterna jag fick när jag fyllde år! Ett jättefin hjärtformad burk med Paris Hiltons parfym "Just me" i.
Finns på Lindex för något under 300 kr! Väldigt billigt tycker jag efters en parfym brukar ligga på 300-400 kr!
Måste vara något sammarbete mellan Lindex och parfymen?

Just me!

TVÅ parfymer med samma doft. En stor och en i handväsksformat samt supersöt fickspegel!
Parfymen luktar blommigt och gott! I like!
Sedan finns det ju en till Paris Hilton parfym som också heter Just me! Den luktar lika gott den!
Har någon provat hennes senaste parfym "Heiress"? Isåfall var den bra?

Liknande inlägg

Anonym:

jag har osså den parfymen, just me med paris hilton ;) haha,

Gilraen:

den pafymen har jag länge funderat på. luktar extremt gott! :D

Nathalie:

åh vilken söt förpackning !

Liv:

Har inte provat hennes nya parfym men har vart på Åhlens o luktat på den sen luktar jätte gott men flaskan är rätt tråkig :/

lenie:

vilken fin layout du har!

Madde:

Anonym (Johanna): Okej.

Gilraen: Visst gör den?! :D

Nathalie: Ja den är supersöt! :)

Liv: Minns inte ur flaskan ser ut.. Men det är ju insidan som räknas! ;D Hihi. ;)

Lenie: Taack vad kul att du tycker det! :D

Emma:

Jag har hört att den nya ska lukta underbart!

eliza:

sött=)

Anonym:

åååh, fiifan!
den måste köpas!
om jag bara inte hade varit pank...
uusch :'(
i want it muutch. :).

Ally:

Det var ju jättegulligt :)

Nicholina !:

vilken söt ask :) hoppas den dofta gott också :!

Kelly:

vilken fin!!!

Katarina:

Hennes nya luktar heeelt okej :) Dock föredrar jag den första, den randiga.

Malin:

Paris nya parfym "Heiress" lukat jättegott!!

Kommentera inlägget här: