Dagens outfit.

118290-393

Godmorgon!

Idag har jag sovmorgon till 09.10. Skönt! Men slutar 15.20 vilket inte är lika trevligt.. Jag gillar inte långa skoldagar! Men, men! :)
Ikväll drar jag till kusten över helgen. Hinner nog blogga någon mer gång idag men annars blir det inget bloggande imorgon, kommer tillbaka på söndag! :)

Dagens:
Klänning: H&M trend.
Strumpbyxor.
Väska: H&M.
Skor: Skopunkten.

Funderar på att ta på mig ett halsband också, men får se. ;)
Ha en bra dag! :)
Ciao!

Update:
Nu drar jag. Bloggar på söndag igen! Kramis!

Liknande inlägg

sara:

snygg klänning när köptes den?

Annika:

Fint! Vart på kusten är ni? :-)

Madde:

Sara: Tack!! :) Typ 2 veckor sedan!
Annika: Tackar! Väst, Bohuslän. :)

donnasandra:

Helt underbar klänning!

Erica:

jättesöt klänning !

Terese:

Jättefin klänning! :)

Ally:

Låter fantastiskt. Ha kul!

Jenny - Blue Dreams Bloggen:

snyggt :)

Amanda:

Sjukt fin outfit :)
Ha en bra söndag nu!

sorbonne:

Sjukt fin klännig!

Madde:

Alla: Tack så jätte mycket!! :) Ha det fint!

Maja:

sååå fin klänning

Hanna:

Jättefin klänning, och jag gillar din blogg! Kommer tillbaka :-)

Emma:

klänningen är jättsöt :)

Anonym:

jätte fin och söt klänning :)

Angelicas Closet:

Du passar väldigt bra i den klänningen.
:)

Kommentera inlägget här: