Soliga fredag!

1

Halloj! :D Får ursäkta mina händer på bilden. Det ser lite kul ut! Men det bjuder jag på!
Koftan kunde jag inte ha länge. Det är så fruktansvärt varmt!!

Dagens:

Nya t-shirten: H&M Divided.
Kofta: Only.
Röda byxor: Gina tricot.
Silvriga naglar (syns inte på bild): Mavala.
Väska och skor: H&M.

Detta njuter jag av just nu.
Glass är ett måste i värmen!

2

Liknande inlägg

Frida:

JÄTTESNYGGT ! :)

Modesty Mia:

Det där var verkligen superdupersnyggt!!!

Madde:

Frida: TACKAR! :D

Modesty Mia: Tack, vad kul att du tycker det!! :D

Modesty Mia:

Har du mailat mig eller ska du maila mig?:) För jag hade inte fått nåt än. Nyfiken!!;)

Modesty Mia:

Hihi, nu hade jag fått det! Har svarat!!!;)

Chicas:

Jättesnyggt!

Madde:

Modesty Mia: Gaah har inte fått mejlet än. :( Det tar väll ett tag för det att komma fram. ;)

Chicas: Tackar! :)

Elin:

Snygg tee!

Karolina:

den där tishan är S-Å cool!

Madde:

Elin och Karolina: Tack!! :) Tycker också mycket om den! =)

Alice:

supersnyggt ju! ascool tee

Nina:

Coolare kan det inte bli!

Sanna:

har sett massa med sån tröja som du har på fototo och dom är grymt snygga :D!!

Natalie:

Jag har en likadan tee :)

Madde:

Alice: Tackar! :D

Nina: Haha, tack! ;)

Sanna: Visst är dom?! :D

Natalie: Vad kul! :D

Karin:

ah men oj så snyggt:)

Danni:

Riktigt snyggt och t-shirten är grymt cool ;)

Cecilia:

Söta skor!

Anna:

Fett snyggt! :)

Madde:

Tack så mycket för alla fina komemntarer! Ska kolla in era bloggar nu!! :)

Danwei:

Så snyggt! T-shirten är super fin och de röda byxorna passar perfekt till :)

Lotta:

Snyggt!

Debbie:

Åh, så tufft med röda byxor! :)

Kommentera inlägget här: