Sol idag igen!

Idag är jag lite pissed of! Min fina klänning tvättades igår efter att jag fått en chokladfläck på redan första gången jag använde den (typiskt mig). Nu är den helt randig!! Jag blir så trött!
Idag är det iaf soligt igen och det gör mig alltid glad! Ska även upp till Bohuslän ikväll eller i värsta fall imorgon, om vi inte hinner packa allt idag. Därför känner jag att jag helt enkelt måste packa nu. Ska även bädda och ställa in i diskmaskinen och plugga och.. So mutch to do!
Bjuder på en bild från i sommras! På våran rodrendron (stavning?) buske! Jag antar att det lär blomma lika mycket i år om inte mer!
Ciao!

image212

Liknande inlägg

Frida:

ojdå, det var ju inte så bra .. :/

Karin:

vilken fin och somrig bild:)

Chicas:

synd det där med klänningen1

Madde:

Frida: Njaee.. :/

Karin: Tack! :D

Chicas: Jo, det är så irriterande.. :/

ulrika:

Rhododendron! Knepig stavning det där..Älskar dem.

Kommentera inlägget här: