Svart manikyr!



Så här såg det ut när jag målade naglarna svart sist. Hoppas det blir lika bra denna gången också. ;)

Uppdatering:

TYPISKT!
För det första lyckades jag slita bort nagellacket innan det torkat så fick ta nagellack remover och ta bort och måla på igen på en nagel. När nagellacket torkat råkar jag välta ut nagellacket över hela golvet (såklart hade jag inte stängt igen den) så det åkte ut över hela golvet. Svart nagellack på mitt fina trägolv.
Jag öste över en massa nagellacks remover och fick bort det mesta.
Detta har hänt mig förut. Dagen före skolstart detta året råkade jag välta ut rött nagellack i vårat vita handfat! Då fick mamma rycka in! ;)
Nu ska jag trösta mig själv med min vänner dvd box!

Liknande inlägg

Elin:

svarta naglar är coolt!

madde:

Åh! Svarta naglar är fint. Vägen dit var dock inte lika fin!

mikaela:

ooh jobbigt ;S

Jessica:

Jag har alltis svarta tånaglar:)
Och franska på fingrarna:)

Madde:

Elin: Jao! Svart nagellack is the best!
madde: Haha precis. ;) Snyggt namn du har föresten. ;)
Mikaela: Ja! Haha! ;)
Jessica: Coolt! Svarta tånaglar! :D

Mill:

Trodde jag var ensam om att välta ut nagellack på de mest olämpliga tillfällen...

Felicia:

Otur drabbar mig dagligen :D ;)

Madde:

Mill: Jag lovar dig, du är INTE ensam! ;)

Felicia: Vilken otur!! =/ ;)

Jessi:

Synd det där med nagllacks-spillet.
Om det känns bättre så har jag gjort samma sak fast med dyr lancome-sminkborttagning, samma dag jag köpte den!

Madde:

Jessi: NEJ! :O Vilken otur! :O

Kommentera inlägget här: