Hunkydory

Hur snygg är inte den här tröjan från Hunkydory då?! Dör lite!
Nu: Kamomillte, Sex and the City och därefter sömn. Godnatt!

Liknande inlägg

LORISSA LOVEBOMB:

Jag gillar inte USA, så kläderna är inget för mig :)



sv: TACK snälla du.

Lotta:

Riktigt cool :)

Coco:

Härlig blogg!

Kolla gärna in min sneakpeak på min ny TALKSHOW som startar i höst, finns i bloggen !

Kram :)

jessica:

Snygg! Jag älskar tröjor med amerikanska flaggan!

michelle:

Ååå, fett snygg! <3



(besök gärna min blgg) :)

emmy:

Fin blogg, söt tjej!

Sofia:

ahhh! jag har letat såå efter en tröja med amerikanska flaggan, så snyggt! dem hade såna på Gina Tricot men det fanns inga i min storlek kvar. Köpte en shal med USA flagga på istället!

Tina:

snygg, pris???

Jossi:

Åå, snygg!

Anonym:

Thumbs up =)

Sonya:

Ja jäklar vad snygg!

Kommentera inlägget här: