Jordgubbstårta och Leonard Cohen





En väldigt ofixad men väldigt stolt Madde på bild med sin egengjorda jordgubbstårta. Finns det något godare?
Jag vet att mitt bloggande varit sämst den här helgen men jag har bara njutit av vädret. Suttit och solat på altanen, läst bäcker, filat på min och Johans låt och hjälpt min mormor att flytta. Och de fina sommarkvällarna har suttit fint för långa springturer. Tror jag behövde en helg helt för mig själv. Utan blogg och folk runt mig. Man måste kunna njuta av det också!
Den här helgen har jag lyssnat konstant på den här låten. I vanliga fall hatar jag Hallelujah. Finns det en mer söndersjungen låt? Varenda jävel har gjort en cover av den. Det finns bara en som kan sjunga den här låten rätt. Och det är Leonard Cohen och hans mörka röst! Amanda Jensen kan slänga sig i väggen!