Visning, BellaoBastian och Erik Josefsson






Bilderna på mig har jag lånat från FashionDays album som ni kan hitta här!
 
Så vad har jag haft för mig den senaste tiden? Grymt dålig på att blogga har jag varit iaf. Den här veckan har det varit fashiondays i Borås. Hälsade på min Pontus på outleten han har hållt i, då de hade vipkväll i onsdags. I fredags var det Soare och jag skulle för första gången få gå modell på visning. Lagom nervöst men det gick ju bra som tur var! Och här har ni bilderna! Gick för märket BellaoBastian och de två kollektionerna var så himla fina! Pontus gick han också och vi fick båda varsin riktigt sotig sminkning! Pontus trivdes visst väldigt bra i sin, haha! Därefter fick jag äran att gå för designern Erik Josefsson! Älskar hans design, riktigt snygga grejer och trevliga killar som höll i det!
Imorgon drar jag till  Saga i Värmland och ska försöka att uppdatera där också. Ni får ha det topp sålänge! ♥