Och vad du anförtror åt mig ska jag anförtro åt dig!









Förändringar är allt bra härligt ibland! Nyklippt hår (som lockar upp sig som sjutton i underhåret så att det ser väldigt kort ut) och nymålat rum! Och här ser ni resultatet på den fina tapeten!! I lördags var vi på ikea och handlade in spegel, lampor, sofföverdrag etc. Eftersom allt inte är klart ännu (väntar beställning på rosa inredning från H&M) så visar jag er lite detaljer istället. Helheten kommer bli perfekt så fort det kommer in lite mer rosa i rummet. Allt är väldigt vitt just nu. Och visst är det coolt med vägguttagen som man skymmer längst ner på bilden med fototapeten? Sprejade i silvergrått. Åh vad jag är nöjd!! Tack älskling!
Nu väntar tjejkväll med min bästa fina vän Amanda som åker till Australien på måndag. Tycker det är så jävla jobbigt! Det finns ingen som du, och jag har dig så mycket att tacka!

Liknande inlägg

Anonym:

snygga bilder finsi!

stefan:

Det blev grymt snyggt! Mycket snygg tapet!

Amanda:

Åh Madde fondtapeten blev underbart fin!!! Eller ja hela rummet :D

Amanda W:

du är bland det finaste jag vet!

anna:

fototapeten blev ju superfin! riktigt bra! och resten ser supermysigt ut också :)

Marcus Å:

Ja, jag ser det. Blev ju jätte fint! Med mig är det bra också, händer idag då?

Anonym:

åh, vad fint det blev! :D

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

Vad fint det ser ut.

Emma:

Va fint rum =)

Kommentera inlägget här: