Odd molly och fula chokladbollar





Godkväll! Sitter med min friend Ellen. Jag bakade chokladbollar utan pärlsocker. För vi hade inget. Fick rulla i annat istället. Kvällen till ära bär jag odd molly, kofta från Gina och armband från Thomas Sabo som inte syns. Pussa!

Liknande inlägg

Mimmi:

svar: åh, vad kul! Jag kom dit den 7 juli när du åkte hem :) men det var underbart. Förutom att vi blev sjuka, men som tur var klarade jag mig också fast jag behövde också sitta på flygplatsen i flera timmar med hög feber. :/ vart bodde du? :)

hanna:

Åh jag älskar linnen från odd molly, så söta.

BTW såg chokladbollarna ut som lyxiga tryfflar ^^



SV: Åh, tack gumman :)

C e l i a - foton design, illustration:

Åh så gott! ;D



- Kika gärna in på min blogg och ställ dom sista frågorna i min frågestund? Prenumenera gärna på den också, skulle bli superglad! :D

Caroline:

Åh det där linnet/tunikan är så fin :) Jag har en i mörk blått med rosa broderi.



Tack för tipset. De dofterna lät helt underbara!



Önskar dig en soft söndag!

Anonym:

Åh man gud va sugen jag blev på det nu ! :))



sv: låter som en skön kväll du ! :D

Jag var på en fest :) fast den blev väldigt konstig så jag åkte hem tidigt , lika bra de :)

Ska du göra denna söndag :D?

Lisa:

gott med chokladbollar :D

Liene:

linent ser ut att va riktigt fint och snyggt hår du har!

Gott mec chokladbollar:) men synd det inte fanns nåt pärlsocker.

S A N N A:

ahah, nu blev jag sugen på chokladbollar också! ;)

Mimmi:

svar: aha, okej :) Då var det ganska nära där jag bodde, hotellet hette selmun palace. Det låg precis utanför bugibba :)

C e l i a - foton design, illustration:

Svar: Vad bra då, jag måste skaffa ! :D<3

S A N N A:

sv; ahah shit tack så jättemycket sötaste du! :) <333

carro:

guuud vad gott med chokladbollar :)

C e l i a - Foton, design illustration:

Hejhej! kolla min nya bloggdesign och säg vad du tycker. Ha en fortsatt bra Söndag :)

Kommentera inlägget här: