Ängel










Foton tagna av otroligt duktiga Henrik Bengtsson. Hans projekt berättar jag om när det är klart.

Modell: Jag.
Fotograf: Henrik Bengtsson, Imaginara.se
Klänning: Van deurs.


Nej, jag är inte död! Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har inte mått något vidare bra. Har haft sjukt ont i magen i drygt två veckors tid och det har visat sig vara magkatarr. Det känns ju jätte bra att få första veckan i gymnasiet.. Har ju inte börjat stressa ännu när det kommer till prov så hur ska det då gå i höst?! Har hört att man kan få magkatarr efter att man har stressat mycket. Något jag gjorde i höstas. För att må så bra som möjligt så måste jag sänka mina prestationskrav. Därför kan bloggen komma lite på efterkälken. Hoppas ni har förståelse. Jag vägrar att falla tillbaka i gamla mönster! Vill inte hamna där igen!

Imorgon bär det av till Göteborg över helgen för att fira systers pojkvän som fyllt 18. Så det blir nog en riktigt bra kväll imorgon känner jag på mig!
Resten av helgen så blir det Madde och Erika helg. Hon har lovat att ta hand om mig och hyra film! Du är bäst systra mi!

Liknande inlägg

Tobias:

vad kul med Göteborg :) och så gulligt av din syster att ta hand om dig! njut av helgen Madde

Daniel:

ååååh vilken sexig ängel!

Marcus Å:

Vilka vackra bilder! Har du mycket att stå i nu förtiden alltså? Hoppas allt går bra för dig på nya skolan..? :)



Kram

anna:

de där bilderna är så himla vackra, särskilt den nedersta :) det där med magen låter inte alls bra. typiskt att du får det nu precis när du börjat gymnasiet, men ta det lugnt bara. ta bloggen när du hinner och känner för det och fokusera på skolan. det kommer bli bra!



jag ska fota en massa hehe. ha en fni helg med min syster i min stad nu :)

Tobias:

Go morgon snyggo :D

Jennyh ♡ flyttar till Malta!:

fina bilder!



hoppas du får en trevlig kväll =) allt bra?

Tobias:

Vad härligt :) så ska det låta =) själv mår jag också toppen!

stefan:

Magkatarr låter inte så roligt måste jag säga, hoppas det går över rätt fort.

Madeleine:

Usch då, inte kul med magkatarr :S Du får krya på dig!

Otroligt fina bilder iaf :)

isabelle:

usch, har kännts lite i min mage med , krya på dig! :)

THE CITY CATS - NOWNA & NATASCHA:

Fräcka bilder! we like



N&N

E S T H - esth.blogg.se ♥:

Hoppas du har haft en bra dag!

kram från mig http://esth.blogg.se

Starla:

www.starlashop.blogspot.com har äntligen öppnat portarna och det firar vi med att ge alla nya kunder med rabattkod 10% rabatt på hela ordern.



Det ända du behöver göra för att få din rabatt är att uppge rabattkoden: ”NYSTART” när du beställer.



Vi säljer bland annat det populära ”peace” armbandet som bärs av bland andra storbloggerskan KENZA och även ett liknande armband som sätts på en annan storbloggerska, FOKI!.



I Starla shoppen hittar du alla dom senaste trenderna inom smyckes världen och till otroliga priser. Vi uppdaterar vårat sortiment ständigt för att följa dom senaste trenderna och modet på marknaden.



Igår laddade vi upp med ca 15 stycken nya favoriter!



Välkommen in på www.starlashop.blogspot.com och ta del av din rabatt redan idag!



Med vänliga hälsningar



Starla



www.starlashop.blogspot.com

Sanna:

Har du haft en bra lördag?

Kram Sanna på http://jarske.blogg.se

Parisa:

Var med i veckans blogg! Du kommer nog vinna, för du har en jättesöt blogg :) Tipsa gärna vänner också.



http://parisaax.blogg.se/2009/august/veckans-blogg.html#comment

Emily:

väldigt fina bilder :)

Ashkin:

skit söta bilder! har förresten frågestund i min blogg, fråga gärna om det är ngt du undrar :)

Fanny :):

Åhh vilka otroligt vackra bilder!! :)

Hoppas att du får en riktigt mysig söndag!

Kram :D

Ebba:

Jättefina bilder. Fin blogg också!

<3

Hur mår du idag då?

Ebba:

sv: Jag mår bra!

anna:

skönt att höra att du mår lite bättre iaf :) har du haft en mysig helg med din syster? jag saknar gbg lite men imorgon åker jag hem igen :)



zebrakoftan är från gina tricot tror jag, det är hannas arm :)

anna:

lät som en perfekt helg :) jag fattar inte hur min mage pallat allt vin på sista tiden men den exploderar väl snart haha



ja markus är gryyym! ska hälsa hanna det :)

charlotte:

fina bilder ;)



jag vet precis hur det är att ha för höga krav på sig själv. Det är lätt att säga men försök att ta det lungt, det är aldrig bra att stressa för mycket. och jag vet vad jag pratar om ;P

Anonym:

Jag blir så jävla förbannad.visst,detta handlar kanske inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkade saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

beteandet är så himmla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna interjuver med läsare,går själv på ingerjuver (pga bloggen ) och har fått mycket uppmerkasmhet den senaste tiden takc vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkännsla och självförtroande . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sånhära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

Anonym:

Jag blir så jävla förbannad.visst,detta handlar kanske inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkade saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

beteandet är så himmla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna interjuver med läsare,går själv på ingerjuver (pga bloggen ) och har fått mycket uppmerkasmhet den senaste tiden takc vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkännsla och självförtroande . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sånhära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

Hanna:

Fin header! :D

simone:

fina bilder:)

Marcus Å:

Tack för en fin tid med dig i panelen! Hoppas du har gillat att vara med dig inte omöjligt att du får vara med igen. Har du blivit av med förkylningen? :)



Kram

Linnéa:

Ah, vilken fin blogg :))

Kramis

The T<3:

oj vad fina bilder!!

Daniella Törnqvist:

Gud så vacker du är! :O

Ta gärna en titt på min blogg.. Har en frågestund så lämna gärna en eller flera frågor till mig! ;)



Kramar <3

Sarah!:

Tack! Åh Så fin du är på alla bilder! :)

don vito:

Bröllop på G

Kommentera inlägget här: