She walks in pink



Alldeles för en stund sedan fick jag en present av mina älskade föräldrar. En "uppmuntrargrej". En tröja från Odd Molly. Jag blev både glad och rörd! Mamma visste hur mycket jag snackat om att jag skulle spara till ett nytt Odd Molly plagg, som jag gjorde i sommras. Och så fick jag ett, på en skitmåndag! Tack! ♥
Dock är jag lite osäker om jag inte ska byta till en mindre storlek? Är rädd att plagget kan tappa passformen? Sedan är jag också osäker med färgen. Vit eller rosa? Kan inte ni hjälpa mig att välja? :)

Liknande inlägg

ellen:

gött ! :D

den va jättefin! känns madde :) keep it !

felicia:

den var fin, men vit och mindre storlek skulle va perfa :)

josefine:

Vit :D

anna:

jag tycker du ska ha rosa :) fast kanske en mindre ja.



usch jobbigt med blodprov. jag har haft en ganska kass dag, men blir väl bättre imrorn förhoppningsvis.

Tobias:

Cool tröja :)



svar: tack men tyvärr jo ;/

Karin:

den va ju jättefin

hahha jadu man vet aldrig va som kan hända:p skyll på den nästa gång du inte förstår nåt;)

anna:

ja hur fan gör man när man tar tid och andas? :S

anna:

ja om du kommer på hur man gör, tell me! men förhoppningsvis blir det lugnare snart :)

Carro:

Vad kul :D skulle ochså vilja ha såna föräldrar :) jag tycker den Rosa är fin du gillar ju rosa ochså :D

Diana:

Så fin blogg!! :) Kolla gärna min med!

matilda:

Behåll den! du passar jätte bra i rosa! :)

Anonym:

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)





Med vänlig hälsning

Astronauten

http://astronautenochfrank.blogg.se

Madde:

Ellen: Funderar! :D Ses imon söt!

felicia: Okej! :)

Carro: Tack :) Ska prova vit imorgon, annars behåller jag :)

matilda: Tack snälla du :)

Diana:

Desamma!! :) Har precis skaffat bloggkoll, har du det? Kan lägga till dig, lägg gärna till min blogg också! =)

Tobias:

svar: svårt men ska tänka positivt ;D

Kim Ekholm:

Hehe jo det gör ju det^^)

LOVISA:

fin färg!

Desirée:

Jag älskar odd Molly, den var jättein! Rosa tycker jg du ska ha:)

donnasandra:

Tycker den ser fin ut, både passform och färg

erika:

TA EN ROSA SÅ FINT ATT DE PIGGAR UPP LITE :-)

Sanna:

söt!

Jennifer:

definitivt rosa! vitt kraffs kan du köpa hos HM för en billig slant, ta o glassa runt i din rosa odd molly så länge du är ung! vardagslyx

Kommentera inlägget här: