Blommor nummer 2

118290-745

Jag vill ha detta linnet. Så jag lånade det av Ellen och låtsades att det var mitt eget i några minuter! Från H&M är det! Idag mår jag inte bra! Huvudet känns tungt! Blö! En snöig påsk blir det också!

Liknande inlägg

S A R A:

va fint linne

Helena:

Jättefint! Haft en skön kväll?

Helena:

Stackare ,hoppas att du inte blir sjuk som jag!

GOSSIP AND FASHION:

jättefint linne :)

Josiee:

så fint:) sov gott:)!

Tobias:

Riktigt fin =D

Malin:

Snyggt! :)

Anonym:

Godmorgon! Hoppas du får en bra påskhelg!

Madde:

Alla: Tack, vad glad jag blir!! :)
Anonym: Tack, detsamma. :)

Linnea:

Åh, jag är avundsjuk på din hårfärg! Och linnet var också riktigt fint förstås :)

Amanda:

Sjukt fint!

Evelina:

Fint linne ;D Skulle jag också vilja ha!

Dress Like a Princess:

Ååh så snyggt!!

Jannica:

Det linnet övervägde jag att köpa igår, superfint! :)

Anonym:

De blev glada för äggen och det var tur det hahaha..ha en skön lördag...

emma:

åå, det där linnet var ju helt underbart! supersnyggt! var asfint med den där bruna långa toffsen till också :P Det passade så bra i färgerna :P

Sranje:

så snyggt linne!!

Mia:

Det är jättefint :)

anna:

Det är så fint! Inte så dyrt heller, fast jag har ännu bara sett det på hemsidan. Önskar dte vore mitt!:)

L:

Sött linne :)

paulina:

Vad fint det sitter på dig!

Kommentera inlägget här: