That style: Amanda berg.

118290-402118290-400118290-399118290-398118290-401
Igår satt jag och funderade på något nytt till bloggen. Det skulle ge inspiration! Jag funderade länge och då kom jag på det.
Något mode verkligen handlar om är ju inspiration! Att inspireras av alla dessa catwalks, modebloggerskor, folk på stan, modemagasin m.m för att själv hitta sin alldeles egna stil.

Modebloggerskor inspirerar verkligen mig! Jag har mina favoriter som jag besöker varje dag där jag bara sitter och gapar när jag ser dom snygga outfitbilderna och tänker "WOW!!"

Därför bloggar jag om mina absolut största inspirationsbloggar. Denna kategori skall bara ägnas åt inspiration!

Har du en modeblogg som verkligen inspirerar dig? Skicka då en kommentar!

Här har vi en av mina absolut största favoriter! Amanda Berg har helt enkelt en SUPERSNYGG stil och otroligt inspirerande outfitbilder!
Vad jag gillar allra mest är att hur snygga hennes kläder än är, ser det alltid så avslappnat ut!
Precis som "det här tar jag på mig" och sedan blir det succé! Toppen, Amanda Berg!

Liknande inlägg

Annika:

Yes, jäkligt cool stil :D

Amanda:

Klänningen överst var riktigt fin! =)

Madde:

Annika: Ja!! :D
Amanda: Det tycker jag med! När jag såg den outfitbilden i våras så skulle jag bara ha den där klänningen!! Men den fanns bara kvar i XL. =/

Paulina:

riktigt snygga outfits jag läser också hennes blogg (har ej läst den så länge så jag har bara sett typ 5 outfits från henne), kolla gärna in min blogg:D

Modesty Mia:

Åh, hon har jättehärlig stil! Så coola kombinationer och färger!:)

Madde:

Paulina: Det ska jag göra! :)
Modesty Mia: Kan bara hålla med! :)

Jennie:

riktigt snygga outfits :)

Kommentera inlägget här: