Drömmen om Ida Sjöstedt

 
Var inne och kikade lite på nyårsklänningar och ramlade in på något betydligt mer icke uppnåbart, Ida sjöstedt couture. Visst, dessa ljuvliga kreationer har varit med ett tag men är dem inte helt ljuvligt vackra? Angelica Blick och Kenza såg strålande ut i sina klänningar på Chic-galan:
 
Klänningen Angelica bar hade jag gladeligen stått och sagt "I do!" i...
 
Men så kommer en mer uppnåelig dröm och det är olika samarbeten denna grymma designer gör med kedjorna. Mitt hjärta bankar för dessa från Nelly. Vilken jäkla snygg nyårsoutfit det hade blivit? Askungen-pumpsen och ballerinaklänningen (som förövrigt för tankarna till den här som Carrie bar i Sex and the city filmen, vore något helt annat än de vanliga glittriga partyblåsorna, åh så fint! 995 kronor styck och hittas här:

Liknande inlägg

Anonym :

Du kommer bli så snygg till nyår!

Molly Bergström, UPPSALA:


Ville bara önska dig en bra start på nya veckan!
Hoppas att du får en fortsatt fin måndagskväll :)
Kramis på dig :D

[Svara gärna på min blogg, jag kan inte se svaren annars då det är fel på min inlogg :( ]

Liuza:

verkligen underbara skapelser!

anna:

Hon har så sjukt vackra klänningar! Vill gifta mig i en sån :)

Såg att ni flyttat till gbg nu förresten, fan vad kul! Vart bor ni? :)

Kommentera inlägget här: